tisdag 12 mars 2013


Utan dess like.
Lat en vecka, kanske tränade två gånger, så var en kompis och hälsade på under helgen. Så när han for hem på söndagen tänkte jag "JA, NU JÄKLAR SKA JAG TRÄNA". Då far jag och kraschar med bilen så jag hade värk i en hel vecka så jag inte har kunnat träna, bara gå halvlånga promenader. Så då blev det en vecka till som jag inte tränade. Sen kommer han och hälsar på tors-sön, så när han for hem tänkte jag samma, att jag äntligen skulle få träna, så jag gjorde skönaste passet på söndag kväll, så igår känner jag hur jag börjar få ont i halsen men tränade iaf, och idag har jag så ont i halsen att jag knappt kan svälja. Och om jag knappt kan svälja, hur ska jag få i mig mat? Kommer svälta ihjäl.
Och jag och red igår med en kompis på finaste arabstoet, kändes som jag var ett barn igen.

Så jag har kurerat mig idag med halstabletter, bad, ansiktsmask och te. Så gjorde jag helkroppsrakning, så nu är jag lika len som en piggelin som legat i sommar solen och börjat smälta - mmhm!
Vilket resulterar i att jag känner mig såhär:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar